MOLLET DEL VALLÈS DESAPAREGUT

Autoria: MARC COMPTE GARCIA

Sinopsi

Un recorregut fotogràfic que comença al Mollet de l’últim terç del segle xix i acaba al Mollet de finals dels anys seixanta del segle xx; això sí, dista molt de ser un viatge nostàlgic. En tot cas, esdevé una mostra de com el pas del temps ha transformat la localitat fent-la passar d’una vila pagesa a la ciutat dedicada als serveis que és actualment i sense oblidar el seu passat industrial. 
23,00 €
Quantitat

Per a usuaris registrats: Aconsegueix un 5% de descompte en la teva comanda!
A més, comprant aquest producte pots obtenir fins a 1 punt de fidelitat.
El total del teu carret serà de: 1 punt això es pot convertir en un val de 1,00 €.

logo-1

Enviament gratuït en 24/48h

MARC COMPTE GARCIA

Graduat en Història i màster en Gestió Cultural, també és membre del Casal Popular El Tabaran de Mollet del Vallès, amb el qual col·labora en la realització d’activitats per difondre i donar a conèixer la història i el patrimoni de la localitat.

Veure llibres

Sinopsi completa
Pàgines
184
Format
21.7 x 15.7
Enquadernació
Tapa dura folrada
Any
Sant Jordi 2025
Edició
1a
Idioma
Català
Preu
23,00 €
ISBN
978-84-19736-98-7
Fitxa tècnica
Descarregar
Aquest llibre és un recorregut fotogràfic que comença al Mollet de l’últim terç del segle xix i acaba al Mollet de finals dels anys seixanta del segle xx; això sí, dista molt de ser un viatge nostàlgic. En tot cas, esdevé una mostra de com el pas del temps ha transformat la localitat fent-la passar d’una vila pagesa a la ciutat dedicada als serveis que és actualment i sense oblidar el seu passat industrial. A grans trets, podríem dir que l’autor ens convida a redescobrir els fets que s’hi expliquen i que, sempre que li ha estat possible, ha lligat amb l’actualitat. És una obra que mira el Mollet del passat per pensar en el Mollet del futur.  

Potser també t'agradaria

Llibres relacionats