EL TRANSPIRINENC

Ripollès-Cerdanya-Arieja

Autoria: SANDRA ADAM AUGER MARTÍ SOLÉ IRLA

Sinopsi

A principis de segle xx es referma el projecte de prolongar el tren de Ripoll cap a la Cerdanya i França. El 1919 les comunicacions es revolucionen amb l’arribada del ferrocarril a Ribes de Freser.
23,00 €
Quantitat

Per a usuaris registrats: Aconsegueix un 5% de descompte en la teva comanda!
A més, comprant aquest producte pots obtenir fins a 1 punt de fidelitat.
El total del teu carret serà de: 1 punt això es pot convertir en un val de 1,00 €.

logo-1

Enviament gratuït en 24/48h

SANDRA ADAM AUGER

Nascuda a Puigcerdà l’any 1985, es llicencià en Història de l’Art a la Universitat de Barcelona el 2008. Dos anys més tard s’especialitzà en Didàctica de les Ciències Socials al màster en Formació del Professorat a la Universitat Autònoma de...

Veure llibres

MARTÍ SOLÉ IRLA

Martí Solé Irla (Puigcerdà, 1954), col·leccionista i estudiós local. Del 1988 al 2007 col·laborà, com a coautor, en diferents articles dins dels Quaderns d’Informació Municipal de Llívia. Entre les seves publicacions cal destacar 115 anys de...

Veure llibres

Sinopsi completa
Pàgines
184
Format
21.7 x 15.7
Any
2021-11-19
Edició
1a
Idioma
Català
Preu
23,00 €
ISBN
9788418243578
Fitxa tècnica
Descarregar
A principis de segle xx es referma el projecte de prolongar el tren de Ripoll cap a la Cerdanya i França. El 1919 les comunicacions es revolucionen amb l’arribada del ferrocarril a Ribes de Freser. Després de les obres dels túnels del Cargol i de Toses, el tren fa cap a La Molina i l’octubre de 1922 s’atura a la Vila de Puigcerdà. L’enllaç amb França va haver d’esperar fins al 1929, any de l’electrificació de la línia. Des de l’estació de La Tor de Querol–Enveig el transpirinenc remunta la vall de Querol i, superat el túnel de Pimorent, fa via cap a Acs.

Potser també t'agradaria

Llibres relacionats